Lees artikel

De HomeWhiz app heeft een update gehad

De HomeWhiz app heeft een update gehad

Afgelopen week heeft de HomeWhiz app een update gekregen en daardoor zou ie nu iets beter moeten werken dan voorheen. Er wijn wel wat kleine dingetjes verbeterd, maar de knoppen melden nog steeds "knop".

Ik ontdekte de update op mijn iPhone en besloot om meteen eens te gaan kijken of er verbeteringen zijn, dus opende ik de app. Daar ging het meteen al de mist in, want het ding heeft mijn account niet vastgehouden, ofwel ik moet weer opnieuw inloggen of een nieuw account maken. Pffff ik word hier zo moe van, is het zo moeilijk om instellingen vast te houden?

De app maar weer gesloten, hier had ik even geen zin in. En gisteren moest ik toch weer een was draaien en dan heb ik toch die app nodig om de wasmachine te kunnen bedienen, zucht! Ik besloot om dan maar de iPad erbij te pakken, zodat ik eventueel mee kan kijken op het scherm. Opnieuw inloggen was zo gebeurd, dat scheelt toch een normaal toetsenbord in plaats van zo'n haperend schermtoetsenbord.

Na het inloggen zag ik dat de wasmachine er nog in stond, maar ik kreeg op geen enkele manier contact met de wasmachine. Uiteindelijk de wasmachine uit de app verwijderd en m weer opnieuw gekoppeld aan de app. Ah dat ging al wat soepeler dan de vorige keer. Ik kreeg instructies in de app wat ik op de wasmachine moest doen en toen was het klusje zo gepiept.

De app kon weer verbinding maken met de wasmachine, waardoor ik een programma kan kiezen en eventueel nog extra zaken kan instellen. Ah ok hier merk ik een verbetering. Het is nu wel ineens mogelijk om het toerental van de centrifuge te veranderen. Vervolgens op start klikken en de machine begint aan z'n taak.

Mijn programma zo ruim 2.5 uur duren, dus ja laat maar gaan, dat komt wel goed. Via de app kun je zien hoelang ie nog bezig is, dat is wel handig, want deze machine is een stuk stiller dan de vorige.

Als je erop zit te wachtem. wat duren dan 2.5 uur lang!!! Maar goed, de was is weer gedaan, het moet alleen nog even in de droger.

De HomeWhiz app krijgt van mij nog steeds een onvoldoende, met name omdat de knoppen nog steeds niet lekker werken met VoiceOver, die knopteksten moeten gewoon worden uitgesproken, punt, einde discussie!.

Reacties op dit artikel:

Dit artikel heeft helaas (nog) geen reacties.

Schrijf als eerste een reactie:

Geef een reactie:


Door op de knop "Reactie plaatsen" te drukken, ga je akkoord met de algemene richtlijnen voor het plaatsen van reacties. Reacties zullen niet direct op deze pagina verschijnen, deze worden eerst beoordeeld door de website beheerder.